Ja ein kan vel ikkje sei at vi har lite å gjer akkurat! M1 DKL102 har begynt å ta form men litt finpuss er det nok igjen. Spennande og interesang oppgåve, men ein vil så gjerne skrive meir. Kanskje greit å lære å begrense seg litt og. Etter å virkelig ha surfa på nettet begynner eg å få ei lita kjensle av dei massive mengdene som finst tilgjengelig, og alt er slettes ikkje berre bra! Det at mediedanning og nettvett no blir tatt på alvor er berre kjempe bra og på tide..det har ikkje akkurat vore noko førevar policy i denne digitale eksplusjonen som har vore dei siste 10-20 åra! Med så mange ressursar tilgjengeleg, og Kripos som er engasjert med den Røde knappen, håpar eg at nettbrukarar kan gå ei tryggare framtid i møte. Men til sjuande og sist så handlar det vel om dette: "Frågan är inte vilka tekniska filter vi kan installera i datorerna, utan vilka etiska filter vi kan installera i eleverna." (Rask 2000)(Bjorøy, 2009) Det trur iallefall eg er viktig.
Elles har vi på DKL104 fått i oppgåve å lage podcast:
Dere skal som gruppe produsere en podcast innenfor emneområdet mediedanning.
Emneområdet kan tolkes vidt, for eksempel til å inkludere barns og unges digitale hverdag og
personvern/trygghet på Nett.
Her er vi fortsatt i planleggingsfasa, da vi har M1 DKL102 som må bli ferdig først. På mandag hadde vi nettmøte på Skype, og eg fekk til å laste det ned heilt sjøl,men måtte ha litt hjelp frå Elena for å finne igjen Palmela, var faktisk ikkje så veldig vanskelig. Linda er gruppeledar og passar veldig bra til det. Ho har oppretta gruppenettstad og gruppeblogg som vi har delt med heile verda slik at vi kan legge ut podcastae vår der. Med utgangspunkt i oppgåve lyden har i blitt enige om at vi skal sjå på unges digitale kvardag og deira forhold til Nettet, og då spesielt med tanke på personvern. Skal ut på feltet å spørre på ein ungdomsskule neste veke, så då håpar eg berre at eg får låne lydopptakar frå høgskulen! Har og tenkt å lure inn eit spørsmål om elevar og lærarar ser moglegheiter for å bruke sosial web i læringsarbeidet, skal dette skje må jo ein vere enda meir obs på mellom anna personvern, så eigentleg held vi /eg oss/meg innafor oppgåva fortsatt.. Spennande å artig oppgåve iallefall og kanskje eg kan forstå dette med RSS og Feed adresser etter kvart ...forstår kva som skjer, men den tekniske trykke biten får eg ikkje med meg, så då må jo eg igjen berre prise meg heldig som har Karete tilgjengelig.
Pga all oppgåveskrivinga så blir det desverre lite tid til pensum, men satsar på å få tatt litt innimellom... Har komt ny leksjon i DKL102 og om sammensatte tekster, så her er det ingen pust i bakken å få så hei som det går!
Referansar
K, Bjorøy, 2009, Sosial web 2 DKL102 våren 2009. [Tilgjengelig frå] https://docs.google.com/a/ga.hivolda.no/View?docid=dfv52sch_16chxx7dhr
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar